Projekt

Jag är sugen på ett projekt.

Har du något?

En del renoverar hus, en del anmäler sig till Vasaloppet, en del ska uppträda på en stor scen om tre månader. Det verkar så härligt.

Jag är inte så sugen på något av det där, men problemet är nog just att jag inte vet vad jag är sugen på.

Ibland vill jag flytta t ex. Tillsammans med min man. Men det är ju sånt man inte riktigt kan planera. Det är ju mer en grej som dyker upp bara. När tillfälle ges.
Jag vill ha ett projekt som jag styr över. Där jag kan bestämma takten och intensiteten och alla regler.

Men jag vet inte vad.

Har du något sånt på gång?

3 thoughts on “Projekt

  1. Mitt projekt är att genomföra Göteborgsvarvet 2014. Och sen kanske springa ett marathon samma år jag fyller 40. Men bara kanske.

  2. Inga roliga projekt. Men väldigt många drömmar. Kanske för många när jag tänker efter för jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.

    Hoppas du kommer på något bra snart!

    Kram!

Kommentera

