Anhåller om uppskjutning

Ärade Söndagsrapportsanhängare!

Jag anhåller härmed om att få skjuta upp veckans Söndagsrapport till morgondagen.

Detta beroende på dåligt väder, inställt tåg, nagelbandsinfektion, håll, vaxpropp och elavbrott.

Nä, inget av detta. Jag ljög om allt. Jag orkar inte bara. Punkt.

Jag lovar er en extraordinär rapport i morgon.

Eller ja, en rätt beige rapport med inslag av flärd.

Tycker att ni kan ta en mugg glögg medan nu väntar. Själv testade jag årets Blossa i fredags. Den med kurbitsflaskan ni vet. Skitgod. Imorgon ska jag tala om vad jag tror att den smakar.

En inredningstidning jag läste i morse skrev vad den smakar. Trots att Blossa säger att det är hemligt tills den 13 december. Gjorde tidningen ett fett misstag eller var det en dålig gissning från deras sida bara? Jag tyckte nämligen att de hade fel. De var inte alls överens med mina smaklökar.

Trevlig söndag. Vi hörs imorgon.

3 thoughts on “Anhåller om uppskjutning

  1. Jag har också läst om vad Blossa smakar – i nån mattidning……… Så jag undrar om någon på Blossa har läckt?? Jag har dock inte smakat min flaska ännu.

Kommentera

