Glossybox #22 – november

Nej, men jag ger mig inte. Jag är som en sån där envis plita på kinden. Jag slutar liksom inte vara jobbig och lite svidig.

Här kommer min senaste låda.

Den här lådan var en Dagmar-låda. Har inte direkt hört talas om Dagmar, men lådan var ju snygg… Och kläderna verkar kul.

Dry Shampoo XXL Volume från Batiste
Nja, alltså torrschampo är inget för mig. Jag fattar inte grejen. Jag tänker att om mitt hår är smutsigt så tvättar jag det. Går ju rätt snabbt. Inte ställer jag mig och sprayar håret rent liksom. Men så har jag ju kort hår också. Lite skillnad mot att ha långt förstås.
79 kronor för 200 ml. Ja, jag är ju inte rätt person att säga om det är värt eller ej.
Har tidigare fått torrschampo och torrschampo.

Shine Away Ionic Clay Mask från Botanics
Ja, jag gillar ju ansiktmasker. Men denna har jag inte testat ännu. Väntar på rätt tillfälle och känner att jag är lite patetisk som alltid väntar med att använda allt. Slit upp det bara och använd. I morgon ska det bli av.
Den här ska absorbera överflödig olja och detoxa huden. Samt dra ur orenheter. Oj oj. Låter… najs.
79 kr för 100 ml. Ingen aning om det är värt eller ej.

Oxygenating Cream Moisturizing från Naobay
En rätt härlig kräm skyddar och mjukgör och innehåller nypon- och mandelolja. Doftar fräscht. Lite som citronkola. Jag gillar den här krämen. Kan användas lite var som helst på kroppen. Bra.
279 kr för 50 ml. Dyrt.

DAMS Damson Black från Emite Makeup
En kolsvart ögonskugga med massor av pigment.
Alltså, ja… jag har väldigt svårt att se mig själv använda svart ögonskugga. Men den här är säkert bra.
170 kr styck. Ja, kanske värt. Den räcker säkert superlänge.
Tidigare fått makupsvampar och fransböjare.

Pure Ocean Deodorant från Emma S
Kul med en produkt från Emma. Har spanat på hennes grejer ett tag och nu fick jag en deo. Perfekt. Den ska hör och häpna hålla mig fräsch hela dagen och innehåller sheasmör och är fri från alkohol, parabener och mineraloljor. Fint.
Doftar inte så mycket och inte väldigt gott, men använder man parfym så kanske det inte behöver dofta så mycket från deon ändå.
89 kr för 50 ml. Ja, värt.

 

Rätt trist låda. Känns som att jag fått torrshampo lite för många gånger. Men jag gillar deon och krämen. Och säkert ansiktsmasken också.

Kommentera

