Jag fick en avi med posten…

Några dagar före jul kom en lapp hem till mig som sa att jag hade ett paket att hämta ut. Jag tog lappen med mig och åkte dit där paketet enligt lappen skulle finnas. Ett för mig ovanligt pakethämtningsställe.

Där hittade man inte paketet. Jag blev lipfärdig och åkte hem igen med min lapp och tänkte att jag kommer tillbaka efter jul. Då skulle de nog hittat paketet tänkte jag.

Jag åkte tillbaka efter julen. De letade men hittade inget.

Jag blev ännu mer lipfärdig och darrade nog lite på läppen när jag undrade vad jag skulle ta mig till.

Men jag åkte till det vanliga stället. Där jag hämtar ut mina paket i vanliga fall. Och gissa om jag blev lycklig när de hittade mitt paket på en hylla där.

”Nu gjorde du mig väldigt, väldigt glad” sa jag till tjejen i kassan och darrade lite på läppen igen. Och blev väldigt röd i ansiktet.

Röd i ansiktet är bara förnamnet på vad jag blev när jag sen öppnade lådan.

Jösses.

Holy Macaroni vad mycket fina saker.

Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna såhär mycket fint.

Tack snälla snälla snälla Stephanie!!! Kram!

 

2 thoughts on “Jag fick en avi med posten…

Kommentera

