Glossybox #24 – December

Jaha. Så blev det då december och december-lådan kom. 

HOT MakeupGlitter Eyeshadow
Glitterögonskugga som är gjord med en geléformula som ökar hållbarheten, förenklar applicering och ger ett perfekt glitterresultat.
Alltså jag älskar ju glitter. Den här kan man använda som en eyeliner och det gillar jag. Sitter länge och funkar perfekt. Jag är dock lite besviken på färgen. Jag är ju inte så lila av mig. Men jag gillar produkten.
79 kronor per styck. Ja, det kommer jag säkert att köpa. Värt stålarna hur eller hur.

Nails Inc – Victoria Nail Polish
Lättapplicerat nagellack med vinröd färg.
Ja, den här färgen är ju bara för ljuvlig. Mörkt körsbärsröd. Perfekt till julen om man inte vill bara tomteröd. Men funkar ju även om man är o-julig. Jag älskar mitt lack (färg: Victoria) och tycker att det är hur bra som helst. Sitter som berget och höll sig i 4-5 dagar innan jag fick bättra på det lite i kanterna.
149 kr för en flarra. Värt. Okej pris när det är så himla bra som det är.
Har tidigare fått ett ofärgat topplack, ett litet rosa, ett silvrigt och mörkt rosa.

RENU Lip and Eye Active Lift
Prisvinnande mirakeltreatment som mjukgör, vårdar och boostar huden kring ögonen (motverkar påsar och mörka cirklar) och läppar.
Ja, såna här grejer är ju lite för ”duttiga” för mig. En kräm att bara ha runt ögonen är alldeles för pluttigt för mig. Men visst, den är ljuvlig. Den känns som att den kyler lite och stramar upp… men… nja… 
339 kr för 15 ml. Jag kommer absolut att använda upp den jag har, men inte köper jag någon ny inte. Näpp.
Har tidigare fått primer, och Recovery Balm.

Elisabeth MottIt´s So Big Volumizing Mascara 
Höjer volymen utan att smula sig. Volymen byggs upp av en timglasformad borste.
Ja, vad vet jag. Jag använder bara vattenfast mascara så denna gav jag bort utan att prova. 
Det står att den är exklusivt för Glossybox så det går nog kanske inte att köpa den. Eller? Jag kan ju hitta den på nätet? Men värd 159 kr ska den visst vara. Och finns den att köpa kommer jag ju inte göra det. Eftersom den inte är vattenfast.

Ardell – Starter Kit
Lösögonfransar som tydligen ska vara världens mest sålda.
Ja, jag hade en period när jag hade lösfransar så fort det var fest. Jag tyckte till slut att det var hur enkelt som helst att ta på dem. Nu var det länge sen och dessa har jag inte provat. Men vid nästa party kanske?
109 kronor för en förpackning. Ja, kanske. Vad vet jag?

Ja, en kul låda. Kul med fransarna tycker jag. Och nagellacket som jag älskar. Och så glitterskuggan. Måste köpa en annan färg bara. Bra pris.

Kommentera

