Glossybox #25 – Januari

Ja, jag har hört att en del av er tycker att inläggen om boxarna är trista. Ja, så kan det ju vara. Men inte tänker jag sluta med detta för det inte.

Nä, nä, nä.

Ni får helt enkelt hoppa över att kolla in dem bara.

Okej?

Nu kör vi.

Rätt fula bilder blir det också eftersom det är svårt att fota inne när det är mörkt. Men så är det ju. Inget att bry sig om.

Revlon Professional  – Equave Hydro Nutritive Detangling Conditioner
Leave-in balsam (vad betyder det? att man inte ska skölja ur det?) som ska stärka håret, skydda på utsidan och hindra att topparna bryts av.
Ja, jag har inte testat det. Det hamnar i necessären eftersom förpackningen var lagom för detta. (det ljusblå röret på bilden). Men det är säkert bra. Och jag behöver balsam ofta nu för tiden även om jag har kort hår.
149 kr för 200 ml. Ja, vad vet jag?

SUMITA Brow set
En penna med/av vax som ska hjälpa till att forma ögonbrynen. Naturligt och hållbart resultat.
Alltså jag formar inte mina bryn. Jag färgar dem ibland och plockar dem. Men forma? Kan man det? Sitter de inte lite där de sitter?
139 kr för en sån penna. Njet, kommer inte att köpa. Förstår inte vad jag ska ha den till.

Benefit CosmeticThe POREfessional
Mirakelprimer som direkt minskar synligheten av porer och fina linjer. Får makeupen att hålla längre.
Ja, alltså fin tub och allt är väldigt fint. Krämen är ljuvlig. MEN! Det är den minsta tub jag sett i hela mitt liv. Jag kan verkligen inte avgöra om den här produkten är bra eller dålig. Doftar gott, blir fin på handen när jag testar. Men att ha den i ansiktet är nästan omöjligt. Den räcker ju inte till något. Dumt.
Men klicka gärna på länkarna till dem som gör den. Vilka supersnygga grejer. Man får ha-begär.
Produktens pris: 290 kr för 22 ml. Ja, smakar det så kostar det.

ORAL-B – 3D White Luxe Glamorous Shine
Tandkrämen ska ta bort 90% av ytliga missfärgningar. Den stärker emaljen och förebyggande.
Ja, jag gillar att få tandkräm. Det känns lyxigt. Vet inte varför. Den här smakar gott, gör så att tänderna känns rena länge. Men om tänderna blir vitare? Vet inte.
35 kronor per tub. Ja, jag gillar detta så finns den i affären så köper jag den. (Fick en kupong med i lådan också. Den kommer jag att använda.)
Här och här kan man se andra tandkrämer jag fått.

YVES ROCHERElixir 7.9 Youth Energy Day Care Normal/Combination Skin
Återaktiverar hudens energi och ger den lyster. Innehåller effektiva ämnen från växtriket och gör att huden producerar fyra gånger mer kollagen.
Alltså jag vet inte vad kollagen är. Men jag är förälskad. Denna kräm har gjort under med mitt ansikte och jag har svårt att tro att jag kommer att köpa någon annan kräm än denna till mitt plyte i framtiden. Halleluja. Doftar gott, försvinner snabbt in i huden, gör inte huden bland… Ja, den är fantastisk. Heja!
199 kr för en burk med 40 ml. Lätt värt.

Ja, men detta var en bra låda. Inte så festlig men bra. Och ansiktskrämen slår det mesta jag fått i mina lådor. Superhärlig!

Minus för att både den lilla tuben och balsamröret är så smått.

2 thoughts on “Glossybox #25 – Januari

  1. Vaddå inte gilla inlägg om lådorna. Vad är det för något dumt? Säg något snällt eller säg det inte alls. Gills inte det fortfarande?! Man undrar. Eller JAG undrar.

    Härligt att du hittat _din_ kräm! Jag buzzade Oral B tandkräm, fast inte den som gör vitare för det där tror jag inte på. Men jag gillar den jag har. Så jädra fräsch känsla i munnen. Hittade den dessutom på Gekås. Lätt värt!

    Jaha svär gör jag också tydligen.

    Tråkigt med minituber o såntdäringa baksam som ska sitta kvar i håret är inte min påse chips. Man skulle snällt kunna säga att det då ser ut som om jag råkat tappa en flaska olivolja i håret.

    Kram på dig!

  2. Jag gillar dina inlägg om boxarna. Det var faktiskt dina inlägg som fick mig att börja beställa dem. Bara så du vet 🙂

Kommentera

