En start

Ja, nu har jag filat på en ny sida hela kvällen. Jag blir trött på mig själv för det är inte hur sidan ser ut som är det viktiga. Det är ju att den blir av som är grejen. Och att den funkar. Och att någon hittar dit.

Här får ni en länk. Till min nya sida. En sida där jag tänker visa upp och kränga och göra mig av med. Men också skaffa nytt. I form av byte. För all del.

Jag kallar den köpbytsjälv-sidan. Ett fult namn i brist på annat.

Helt skulle jag vilja kalla sidan för Marianne för det tycker jag är fint. Men det skulle inte passa så bra. Det heller.

Ännu så länge finns inte en enda pinal på sidan. Men det kommer. Ska bara fota lite först. Och välja och vraka.

3 thoughts on “En start

  1. …en liten fråga. är det en enkelriktad portal där det är du som säljer köper eller byter? Eller är det tänkt som en portal där alla kan få byta, sälja eller köpa?

Kommentera

