En kille svår att motstå

Ibland när jag surfar runt på nätet hittar jag saker som jag har svårt att stå emot att göra. Inte för att jag har någon användning, och inte för att jag behöver fler saker. Utan mer för att jag vill prova. Och för att vägen till att bli klar är så rolig.

Jag hittade vårkaniner. Och här kan du hitta mönstret.

Fast att säga att jag inte har någon användning för min kanin Sébastien är kanske lite taskigt. Jag menar, idag har han både hållit upp rätt sida i anteckningsboken och passat min frukt åt mig. Snacka om användning liksom.

Och detta medan han har haft ett krampaktigt tag runt sin morot.

Vilken kille.

One thought on “En kille svår att motstå

Kommentera

