Bytta grejer

Alltså jag vill nästan säga att detta med att byta grejer är det smartaste jag någonsin kommit på. Jag skickar lite grejer och det kommer paket till mig titt som tätt. Det är för mig en ofattbar tanke att jag skickar iväg saker som har legat i ett skåp hos mig och får så otroligt fina saker i byte mot detta.

Jag kan knappt tro det.

Nu senast bytte jag några armband och fick något så otroligt fint tillbaka att jag häpnar.

I ett stort rosa paket kom en så sanslöst fin målning från Lena. Ni ser ju själva vad fint hon har målat. Och ni kan ju fatta att jag är överlycklig.

Och detta bara för att jag gav henne några armband som jag ändå inte använder.

Otroligt.

TACK Lena!!!

2 thoughts on “Bytta grejer

Kommentera

