Glossybox #27 – Mars

Ja, det var ju inte precis igår den dök ner i lådan. Men här är i alla fall en rapport om min 27:e låda.

Oj. 27 lådor. Ja, ja… det är en världslig sak.

B.O.N. – Anti-Ageing Face Cream Collagen Boost & Cell Detox
Ja, en kräm med det namnet borde ju kunna göra underverk. Men jag vet inte, jag har inte testat. Blir lite trött på dessa yttepyttesmå tuber. Hur ska man kunna avgöra om något är bra eller dåligt när man får så lite?
189 kr för 50 ml står det. Vet inte om det är värt.

STYLAGE – French Kiss Lip Balm
Ett läppbalsam som ska vara läkande och vårdande. Ja, det stämmer säkert. Det känns hur härligt som helst. Ofärgat, vilket är lite trist tycker jag, och ganska doftfritt. En ny favorit!
Ska tydligen vara extra bra för människor som har gjort ingrepp i läpparna. Det har jag inte gjort och planerar inte att göra heller. Men jag kommer använda slut på min tub. Definitivt.
254 kr för en tub. Nja. Där är min gräns passerad för ett läppbalsam utan färg. Det blir ingen fler efter denna.

Panos Emporio – Deospray Goldflower
En deospray som tydligen inte kommit ut i butik ännu. (Fast nu ser jag den på hemsidan så det stämmer visst inte längre).
En doft HELT i min smak. Den doftar ljuvligt. Jag känner ett starkt begär efter att köpa en parfym med denna doft. Doftar romantiskt och elegant står det. Blomster och friska frukter. Ja, kanske det. Helt otroligt smarrigt i alla fall. En ny favoritdoft!
149 kr för en deospray. Ja, kanske det. Men det blir nog en eau de toilette istället.

Models Own – Nagellack
Ett härligt lack med stora guldfärgade flagor eller vad man ska säga. Det står att det är hållbart men det vet jag inget om ännu. Testade det och hade det en dag bara sen tog jag bort det. Men en dag håller det i alla fall. Ha ha.
69 kr per styck ska de kosta tydligen. Ja, värt. Bra pris.

Mitchell and peach – Body Cream
En hudkräm som innehåller honung, organisk kokos, vitaminer med mera. Ska göra underverk som man får tro det som står.
Jag gillar inte doften. Har tidigare fått handkrämen och gillade inte den doften heller. Så tyvärr.
390 kr för 180 ml. Näpp. Inte.

Egyptian Magic – All purpose skin cream (Bonus)
Alltså. Jag orkar inte med små jäkla förpackningar som ska klippas upp och smetas ut. Nä, denna testar jag inte ens. Och vad har de för hemsida? Den sidan gör mig skeptisk.
235 kr för 59 ml. Näpp. Icke.

Bäst i lådan var lacket och parfymen. Alltså parfymen… jösses. Måste köpa!

 

 

One thought on “Glossybox #27 – Mars

  1. Halloj !
    27 boxar. Okej min fråga är : spar du lådorna ? De är ju urfina. Jag har EN 😂🙊
    Gör du en byrå ? Slår du in årets julklappar i dom ?

    MM

Kommentera

