Ett vinnande koncept

Det finns nästan inget som slår känslan av att få saker gjorda.

Idag ringde jag vårdis för att boka tid för att ta bort en grej på benet. Jag passade även på att fråga om en annan grej när jag ändå hade dem på tråden. Jag har dragit mig för att ringa detta samtalet i flera år. Jag tror inte att benet-grejen är farlig. Jag vill bara inte ha grejen där. Nu har jag äntligen ringt och bokat tid för borttagning. Helt otroligt härligt.

Och så har jag gått en promenad på kvällen.

Och så har jag deklarerat. Det tycker jag är asjobbigt. Jag kan inte bara skriva på och skicka in. Jag behöver alltid räkna lite och läsa på innan. Asjobbigt. Men nu är det gjort.

Och så har vi bokat tågbiljetter.

Och så har jag frågat om hjälp.

Och så har jag ringt ett samtal.

Nu kollar jag på Äntligen hemma och gör Give me five med mig själv var tredje minut. För att jag förtjänar det.

Imorgon är det jag som tar tag i ännu fler saker.

Det går bra nu.

Jag har även klanderfria fötter på grund av att jag köpt en elektrisk fotfil.

Och så har jag sett lampor så snygga så att jag blev yr i huvudet.

20140422-200537.jpg

2 thoughts on “Ett vinnande koncept

  1. Ugg. Jag har också ett sånt samtal att ringa. Som jag skulle ringt i flera år. Känner mig rädd o det är väl därför jag inte ringer. Men jag måste ta tag i det där o få det ur världen.

    Just telefonsamtal är min sämsta sida. Jag behöver kolla med min frissa om jag kan byta tid. Det är ju ett roligt samtal. Har jag ringt? Nepp. Hmm. Vet inte varför jag drar mig även för roliga saker på telefon. Telefonskräck kanske.

    På tal om fötter. Det låter livsfarligt med elektrisk fotfil. Jag testade ju såndär socka för fötterna förra året. Med någon gegga som gjorde att fötterna ömsade allt skinn men var bebismjuka i flera månader. Såg ett recept på Pinterest som jag ska testa.

    Jaha, intresseklubben antecknar ser jag 😉 Jag behöver sällskap till mitt kaffe märks det 😉

    Kramen!

Kommentera

