En bra idé

När jag la ut min sida med bytesgrejer var jag lite nervös. Töntigt osäker på om någon skulle nappa. Om någon över huvud taget skulle höra av sig. Kände lite ”Har jag gjort bort mig eller?”

Det visade sig att idén uppskattades. Jag fick flera mail med en gång och redan första veckan skickade jag iväg fem paket.

Nu har det lugnat ner sig och det var ett tag sen någon ville ha något. Det deppar jag inte för för fem öre. Däremot har sidan lett till en annan grej. Som jag aldrig kunnat drömma om.

Jag har fått flera mail från folk som vill ge mig saker. Som har något de inte behöver och undrar om jag vill ha det. Nu senast idag fick jag mail från en tjej som hade grejer över från Glossyboxar och undrade om jag ville ha. En annan gång ville en annan tjej ge mig armband. Och ingen av dem bad om något tillbaka. Det var inte för att de ville ha nått av mig som de hörde av sig. (Men något får de förstås av mig också. Varesig de vill eller ej. He he.)

Alltså det är så himla viktigt att man testar sina idéer. Att man vågar prova. Det kan bli fiasko, men det kan också göra en väldigt glad. Och i många fall leda till nått som man aldrig kunnat drömma om från början.

One thought on “En bra idé

Kommentera

