Ylletbox

Det kom ett supertrevligt mail i helgen. En nätvän som undrade jag ville ha några grejer som hon fått i sina Glossyboxar och som inte passar henne.

Jag fick andnöd.

Jag skrev väl ja tack inom loppet av en sekund ungefär och frågade vad hon ville ha tillbaka. Hon ville ha några grejer från Bytarsidan.

Alltså det är ju fantastiskt detta. Jag kan inte smälta det.

Jag packade ihop och postade och sen satte jag mig och väntade vid brevlådan (eller så kan det vara så att jag hade en hemsk dag på jobbet under tiden, minns inte) och idag kom paketet.

Och jäklar i min lilla låda så fint.

Alltså jag ser ju att det är för mycket ljus i bilderna. Det liksom strålar från vänster. Det är inget fönster som ljusar upp om ni tror utan det är min sanslösa lycka över att någon vill skicka så fina saker till mig.

Tack Yllet!

2 thoughts on “Ylletbox

  1. åh vad bra att det kom fram! inget som läckt?tack själv!! jag blev superglad!! jättefina armband! och vet du hur många ggr jag suttit och funderat på sånt där näsduksfodral?? fnulat på om jag sku kunna sy ett.
    jätteglad!
    tack!

Kommentera

