Dublin? Någon?

Har ni varit i Dublin? Vad gjorde ni där? Vad av det ni gjorde tycker ni att andra ska göra där?

Jag förmodar att det är smart och väldigt najs att besöka pubar, hiva i sig en bärs eller två, besöka en öl- och en whiskyfabrik och mysa omkring. Men i övrigt?

Vad bör man äta?
Vad bör man inte äta?
Vart bör man gå?
Vad bör man köpa?

Howth?
Glendalough?

Kom igen nu alla globetrotters. Ge mig era bästa tips!

Tack på förhand!
Snart 43 årig ressugen kvinna med semesterbegär.

3 thoughts on “Dublin? Någon?

  1. Jag harinte varit i Dublin mer än att jag åkt igenom med buss på väg till flygplats, men jag har varit Galway, en väldigt söt liten stad, en tripp dit kan jag rekommendera om det känns som att Dublin är för stort eller så!

  2. Önskar att jag kunde berätta något om Dublin men jag har tyvärr inte varit där, men det står uppskrivet på min bucketlist…

  3. vi var en tur till Howth. väldigt mysigt! Vi åt ostron och drack vin på utsidan av något yttepytteställe på kajsen. Skulle absolut resa tillbaka dit om jag åkte till Dublin igen 🙂

Kommentera

