Glossybox – Maj 2014

Jaha minsann. Maj månads låda.

Håll till godo.

Be Your MOOD Colour Boost – Inpackning
Hårinpackning med färg som fräschar upp.
Det här verkar som en grej för mig. Men jag fick chokladbrun och silverblond. Jag är inte nått av detta i håret, så det var ju inte nått som passade precis. Men tanken är bra och jag blir sugen på att testa. Nummer 745.
Det står att en tub kostar 59 kr. Billigt. Hoppas att det är bra också.

Nature Works – Orange & Ylang Natural Bronze
Brun-utan-sol som ger naturligt gyllene lyster. Innehåller närande och återfuktande sheasmör, jojoba och avokadoolja.
Äntligen en sån här kräm som doftar gott. Doftar glass och gav en fin färg (försiktig) på benen. Men, jag är allergisk mot brun-utan-sol av någon anledning. Det måste vara nått i det där som gör en brun, för vanliga krämer tål jag. En kollega fick den här och blev glad. Nu får hon njuta av denna.
249 kr för 50 ml. Ja, var jag inte allergisk skulle jag köpa denna. För doftens skull.

Panos Emporio Deospray – Coco Sun
Deospray med doft av kokos och friska frukter.
Ja, den doftar gott. Men inte som Goldflower. Men jag kommer absolut att använda denna. Gillar spray-deo.
149 kr för 50 ml. Dyrt. Men värt kanske.
Jag har tidigare fått deospray med annan doft. En stor favorit.

Humble Brusch – Bambu-tandborste
Miljövänlig tandborste med nedbrytbart bambuhandtag. Företaget skänker en tandborste per tandborste till välgörenhet.
Jag skulle gärna köpa hundra såna här. Men att borsta med en tandborste med typ trähandtag känns obehagligt för mig. Men jag ska ta mod till mig att testa. Har svårt att ha saker av trä i munnen.
Men heja projektet! Bra grej! Hurra!
34 kr per styck. Jag vill ge bort såna här i present känner jag.

Sheer Cover – Sheer Cover Mineral Foundation SPF 15
Mineralpuder som gör huden naturligt jämn med fräsch lyster.
Två färger kom i lådan och man ska blanda ihop dem till rätt nyans som passar ens hud.
Ja, jovisst. Kul. Jag gillar ju sånt här. Men nu när det är sommar är jag inte så mycket för puder och sånt. Tycker att det blir kladdigt om det är varmt. Men extra plus för SPF15.
199 kr för 4 g. I mina burkar är det 2 gram tror jag. Så ja, rätt normalt pris tror jag.
Har tidigare fått Hip to Lid Highlighter.

Jättekul låda! Blev nöjd med grejerna. Ska nu bara försöka ta mod till mig och borsta med borsten. Den är ju fin i alla fall! 🙂

One thought on “Glossybox – Maj 2014

Kommentera

