Men lägg av!

Lägg av vad kul det är att blogga känner jag nu.

Jag har inte tid med detta egentligen, har saker som behöver ordnas med. Men här sitter jag. Och är nykär i min blogg.

Fina lilla bloggen vad jag har saknat dig. Förlåt att jag har försummat dig.

Och så blir jag lite glad när jag ser vad folk söker på och hamnar här.

Macroner, nyckelringar i bara en färg och sminkboxar.

Det är ingen som har sökt på ”smartskalle”, ”geni” eller ”bästa bloggen i världen” och hamnat här. Men ändå. Nyckelringar i bara en färg är ju också bra. Och viktigt.

One thought on “Men lägg av!

Kommentera

