Som ett brev på posten

Det kom ett paket idag. Ett väldigt fint sånt. Det var ett utbyte kan man säga, men för mig kändes det som att jag bara fick. Det kom som en överraskning och det är ju fantastiskt kul.

Jag bytte bort några av sminkgrejerna för ett tag sen och nu fick jag tillbaka. Och det var sanslöst roligt. Och fint.

Det fina paketet innehöll detta:

Det är en fantastisk knall-orange brosch, en supersmart kasse som man kan vika ihop så att den blir liten som en servett, en fin sandal som man kan sätta lappar eller nått annat smart i, en bagagetag som är som en fluffig muffins (adressluckan finns på andra sidan) samt urfina ätpinnar (från Chinatown!!!). Alltså, vad säger ni? Man tuppar ju av!

Den supersmarta väskan ser ut såhär…

Otroligt fina färger och väldigt väldigt användbar. (Och matchar den inte inredningen så säg?).

Den kommer från Rossmann Ideen Welt har jag listat ut.

Den löjligt snygga bagagetagen som man vill bita i, kommer från Fluff. Alltså vem vill inte äga en grej som kommer från en butik som heter Fluff liksom.

Tack snälla, snälla Anne. Vilka otroligt fina grejer. Tusen tack!!!

 

Kommentera

