Superkalasigt

Idag fyller min svägis år. Hurra för dig super-svägis! Och i lördags blev vi bjudna på ett jättefint och trevligt kalas. Hos just henne.

Vi bor nästan grannar så jag tog på mig träskor och aningens för mycket blå, glittrig ögonskugga och gick dit. Tog även med paket och min man. Det tillhör ju.

Vi fick jättegod buffé…


… och efterrätten fick man plocka ihop själv. Kan hända den bästa av alla efterrätter. Dock fick man inte ta volangklänningen strax intill efterrättsbordet och det var ju lite trist…

.. och den finaste och sötaste marängen av alla på hela kalaset var visst redan paxad. Annars hade jag ätit upp åtminstone ena armen på henne.

Den ungen doftar marsipan. Jag svär.

One thought on “Superkalasigt

Kommentera

