Typiskt skitbra

Jag har sagt det förut men säger det igen.

Att göra sidan med mina byten är ett av det bästa jag har gjort.

Så himla smart och praktiskt.

Jag skickar iväg grejer då och då. Och skriver till dem som jag skickar dem till att det är inte bråttom. Jag kan få något tillbaka om en vecka. Eller ett år. Det spelar ingen roll. Jag ger inte i första hand för att få något tillbaka.

Eftersom mina utskick inte synkar med inskicken, så får jag paket i lådan titt som tätt helt överraskande. När jag minst anar det. Och det är så strålande så det liknar ingenting.

För en tid sedan, minns in när, skickade jag iväg Miffy. Och en dag förra veckan låg ett paket på köksbordet när jag kom hem. Tillbaka-kaka.

Ett paket med en spännande tidning, fina näsdukar och typiskt skitgott godis.

Tack snälla Anna! Och lycka till med bebisen! Och med Miffy.

Jag funderar på att lägga in mina halsband i byteshandeln också. Men jag skulle också kunna tänka mig att sälja dem för en liten peng och låta en del gå till välgörenhet.

Vi får se. Jag ska tänka på det lite.

 

3 thoughts on “Typiskt skitbra

  1. Jag är sugen på ett kulhalsband. Kan tänka mig att byta det mot lite smått och gott i pysselväg. Intresserad?

Kommentera

