Halsband till salu

Såhär. Nu. Såhär blir det.

Jag säljer mina halsband.

De kostar 125 kronor.
I detta ingår porto och 25 kr per sålt halsband skänker jag till Min stora dag.

Halsbanden är ca 90 cm långa och går lätt att korta av om man önskar. Kulorna är handrullade (obs, absolut inte identiska) och hänger på ett vaxat bomullssnöre.

Är du intresserad av ett halsband så maila mig så löser vi det.

susanne.undersolen[SNABEL-A]gmail.com
(Fast byt ut [SNABEL-A] mot @ förstås.

Meddela i mailet vilket halsband du vill ha. Jag har döpt dem till datum. Det kändes rimligt.

Nyhet! Köp ett halsband och få en liten väska på köpet.
Slumpen avgör vilken färg du får på väskan, men du kan önska dig en färg. Finns den kvar får du förstås önskefärgen!




hb0111

4 thoughts on “Halsband till salu

  1. Ping: Halsband till salu | Halli hallå

Kommentera

