Fredagsmys

Hörde om Twitter på radion i morse. Och tänkte att Twitter verkar ju lattjo. Men jag tror att det är min Facebook-abstinens som talar. Fast bara med väldigt svag röst. Men ändå.

Men sen tänkte jag att detta med att ersätta ett beroende med ett annat är ju jädrigt beige. Eller med T på slutet. Beiget.

Så jag tänkte att min blogg kan bli mitt twitter. Jag bestämmer ju själv här.

Men jag vet inte. Små korta texter är inte min starka sida.

Men what that the häck. Jag gör ju som jag vill.

Frågor på det!? Någon?

Trevlig fredag alla finingar. Kram.

Twitt-twitt!

(För så säger man väl när man twittrar. Antar jag. Vad vet jag?)

5 thoughts on “Fredagsmys

  1. Lägger ni en protest med en gång – FB och Twitter kan aldrig ersätta din underbara blogg… Never! *kvidevitt kvidevitt* 🙂

  2. Jag tycker du ska behålla bloggen, men det är ju jag. Däremot tror jag att du lätt skulle kunna gilla twitter och att tweeta! Jag gillar verkligen twitter, det är ett forum jag länge saknat. Alla typer av människor, kända och okända och det ger verkligen något, till skillnad från FB som ju mest bara är trams numer.
    Kram!

Kommentera

