Tack!

Tack till alla er snällingar som lämnat fredagsmysmiddagstips.

Nu har jag så många supersmarta asgoda tips att jag klarar alla fredagar fram till jul. Ungefär.

Jag tror på allvar att jag tänker testa dem alla.

Och falaflarna på gröna ärtor. Man lägger ärtorna i blöt. Följ länken till de jag gjorde med gula ärtor så ser ni.

Eller googla Tareq Taylor Falafel Gula Ärtor. Så ska ni få se på grejer.

Frid.

Och trevlig tisdag.

One thought on “Tack!

  1. Roligt! Det är ju så kul när man får tips o recept från någon. Inte bara googlar fram recept själv. Någon har lagat något. Hoppas du hittar nya favoriter!
    Kramar!

Kommentera

