Undersökning

Hej mina kära läsare. Och besökare. Släkt. Och vänner.
Jag undrar en sak. Och det är obligatoriskt för er alla att svara.
Okej?!

Jag undrar hur ni läser i min blogg. I en dator, i en telefon eller i en iPad eller annan platta.

Är det lite olika hur ni besöker skulle jag vilja att ni berättar hur ni kommer hit för det mesta.

Jag skulle gärna vilja att så många av er som möjligt berättar.
Om du vill vara anonym kan du fylla i en låtsasadress i fältet för mailadress.

Tack.

50 thoughts on “Undersökning

  1. 99 gånger av 100 från mobilen. Har dig på ”bevakning” (säger man så?) i en rss-läsare så jag ser när du skrivit nya inlägg.
    Den hundrade gången varierar på iPad eller dator.
    Hoppas du får många svar!
    Kram!

  2. Hej! Jag läser din blogg på min iPad eller i iPhone.
    Hoppas allt är bra med er båda! Många många kramar från oss båda

  3. På dator för jag får inte bloggerflödet att funka nåt bra i telefonen. Annars hade jag gjort det i telefon. (dvs. kan komma att hända att jag byter inom framtiden).

  4. juste ja, och det är via Bloglovin jag ser dina inlägg.
    en sak , de kommer flera inlägg samtidigt efter varje uppehåll. verkar som att de köas och sen publiceras samma dag? bara dina blogginlägg beter sig så…

Kommentera

