Ett oerhört smart köp

Ni som följer mig på Instagram vet ju att jag föll pladask för några fruktansvärt söta lock härom dagen. Marsipangröna lock med rosa rosor.

Som gjorda för mig.

Och jag kunde inte låta bli. Habegäret blev för stort.

Och det tackar jag för.

För detta slår det mesta.

Kolla! Nu har jag allt jag kan önska mig!

Jag har köpt mina lock hos Broarne. En affär jag verkligen kan rekommendera. Snabb och trevlig service. Sånt gillar vi!

(Prenumererar man Broarnes nyhetsbrev får man automatiskt rabatt. Bara en sån sak!)

Trevlig fredag snyggingar!

One thought on “Ett oerhört smart köp

Kommentera

