Grattis bloggen 6 år!

Fick ett meddelande från WordPress (som min blogg ligger hos). De meddelade att min blogg idag fyller 6 år. Men vad fint. Vilken grej. Hurra.
Detta trots att det äldsta inlägget är från december 2009. Kanske registrerade jag bloggen tidigare. Och hattade lite fram och tillbaka. Så som jag brukar. Å ena sida och å andra sidan. Hit eller dit. Och lite uppåt. Och neråt.

Men grattis i alla fall. Alla som lämnar en hälsning efter sig i detta inlägget tävlar om ett halsband. Jo, så kan vi säga. Vill du vinna ett halsband? Lämna då en hälsning efter dig. Det är allt du behöver göra. Skriv vilket halsband du vill ha. Du får förstås en liten virkad väska också.

TÄVLINGEN ÄR SLUT FÖR DEN HÄR GÅNGEN: Håll utkik efter nya!

Och jag blir extra glad om du gör ”reklam” för den här tävlingen i din blogg. Om du har en förstås.
Länkar du får du dubbla lotter i lotteriet.

Glöm inte att lämna din mailadress. Och meddela mig om du länkar så att jag vet att du ska ha en extra lott.

Vill du av någon anledning inte lämna en hälsning här går det bra att maila in hälsningen. susanne.undersolen @ gmail.com

Tävlingen pågår till och med onsdag 1 oktober kl 20.00.

17 thoughts on “Grattis bloggen 6 år!

  1. Grattis till en härlig blogg! 🙂
    Jag vill gärna ha ett halsband med rosa eller turkos om jag skulle ha turen att vinna! 🙂

    Hoppas gör Ingrid G

  2. Grattis bloggen på 6-årsdagen och tack för en härlig blogg! 🙂 Om jag nu vinner så skulle jag gärna vilja ha 7 februari 🙂

  3. Ja grattis till 6 år Det är många fina halsband – om jag vinner så skulle jag vilja ge det till min mamma. För det är hon värd. 23 maj är ett bra datum. Den dagen för snart 43 år sen gifte hon sig.

  4. Ping: Du kan vinna ett fint halsband | Mom's lifestyle

  5. Grattis!
    Bästa bloggen alla kategorier! Tack för alla fina inlägg, för alla skratt och alla tips och ja allt. Du är så bra!

    1 juli tänker jag är en bra dag ❤

    Kram

  6. Ping: Tävling hos en faborit | mallans blog

  7. Grattis-så himla roligt ja det vore en ära att ett halsband i rosa till jobbet få bära. Jag jobbar på förskola så det skulle uppskattas av många.

Kommentera

