And the winner is…

Nu är min tävling slut och lotten fick avgöra vem som skulle ta hem segern.

Jag säger GRATTIS till Fröken P! Hör av dig till mig så skickar jag ditt halsband! HURRA!!

Det var jättekul att ha tävling. Det vill jag ha snart igen! Jag vet att det snart är dags för mig att fira typ 13 eller 14 år på nätet och då kan jag ha en tävling till. Vad vill ni vinna då? Några önskemål?

(Ni som önskar er en villa i Italien eller att jag flyttar hem till er ett halvår kommer förmodligen att bli besvikna. Men önska på ändå.)

3 thoughts on “And the winner is…

  1. Kul med tävling! Grattis frökenP!

    Jag vill vinna en virkhelg på hotell 😉 Men det kanske är lite att ta i 😉 Måste ju inte vara Italien, Sverige duger fint 😉

    Ha en fin helg bästa du! Kram

Kommentera

