Livet

Livet går ”i ett” nu. Det ena efter det andra. Det kommer att bli annorlunda. Det måste det bli. Såhär kan det inte vara.

Man måste ge sig själv tid att andas. Tänka.

Det spelar ingen roll hur roliga sakerna är. Man måste ta ett andetag emellanåt ändå. Man kan inte bara dyka rakt ner i vattnet igen och stanna där utan att komma upp ibland.

Imorgon ska vi göra en kul grej efter jobbet. Jag och några kollegor. Men i övrigt blir det lugnt efter jobbet i veckan.

Jag tänker att sova är en bra grej. Som jag hört talas om. Att det är hälsosamt att göra det ibland.

Ska testa det.

3 thoughts on “Livet

  1. Du är klok. Jag försöker sluta med att bara hänga vid vattenytan och hålla mig ovanför. Det funkar ju inte att ständigt hålla på att sjunka. Upp ur vattnet och finnas där i vardagen och livet.
    Kram!

  2. Klok som en bok.
    Jag tror att det är viktigt att göra roliga saker i veckorna – fastän man jobbar. Risken är stor att veckorna rasar iväg likt en LP skiva på högvarv. Sova-jobba-äta-sova-jobba-äta känns som om man kan ändå 😉
    Ha en härlig vecka!
    P.S Själv blir jag bjuden på födelsedagsmiddag ikväll… Sicken (o)måndag eller hur? 😉

  3. Dagarna fylls ofta med det man kan utantill… det bästa dagarna jag minns är dom som har något extra. Och det har ju alla dagar, på sätt o vis 😉 Sov gott!

Kommentera

