Joråsatte

Vi har gjort om i vår dator. Jag vet att det inte heter så. Man gör inte om i en dator. Men jag kommer inte på vad det heter. Det där man gör när man tar bort allt. Och det spelar ingen roll. För det behöver inte vara så jäkla märkvärdigt jämt.

Det behöver faktiskt aldrig vara märkvärdigt.

Men märkvärdigt är det med en helt tom dator i vilken man plötsligt inte har något man behöver. Inga bilder, inga program och inte några favoritlänkar.

Men allt det där kan man ju ordna.

Om man bara orkar.

Men jag valde att dra en påse över huvudet och låtsades som det regnade. Och tänkte att jag kan fixa med det där en annan dag.

Och så blev det nu. Och jag saknade min blogg. Och inte en enda bild kan jag visa.

Men mobilen ligger bredvid och maler. Och ger ifrån sig driljarders av bilder som jag kan visa. Och inte visa.

Men det finns hopp för den här försummade bloggen.

Joråsatte.

One thought on “Joråsatte

  1. Jag skulle behöva göra om jag också. Ska bara hitta orken någonstans. Kan inte för allt i världen minnas vart jag lagt den. Kanske ramlade den av längst in i förrådet under trappan när jag ställde in kartonger och annat till advent. Hoppas i så fall hitta den när jag ska plocka fram julsakerna.
    Hur som, fint att du är här igen ❤️

Kommentera

