Jag måste tagga ner

För er som tror att jag kastat in handduken. Nä, verkligen inte. Jag är på topp.

Jag har firat en god jul och allting. Jag sov i ett sträck (streck?!? Eller?!?) inatt. Utan att vakna vid nollfemnollåtta. Otroligt. Vet inte när det hände senast.

Och nu väntar vi gäster. Och de ska få stekt mjuk pepparkaka med mögelost och honung på. Till glöggen.

Och jag bryr mig inte om att länka till receptet. Som mitt fripax Ernst har hittat på. Och jag bryr mig inte om att jag nu kommer att visa en ful bild med dålig skärpa. Som jag skjuter från höften. På en mjuk pepparkaka som Willys har bakat.

Det är nya tider nu. Ribban är så sänkt att den ligger klistrad mot marken.

Och den ligger så jädrans bra där.

Ligg kvar Ribban, ligg kvar!!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c98/11125070/files/2014/12/img_7979.jpg

3 thoughts on “Jag måste tagga ner

  1. Vill bara önska gott slut och hoppas att du får ett riktigt gott nytt år 2015! Du gör helt rätt i att sänka ribban… det är ju ingen tävling man ska vinna eller så.
    TACK också för att du förgyller min vardag med din ‘braiga’ blogg – jag älskar den!
    Den inspirerar mig och gör mig nyfiken på saker som jag kanske inte alls tänkt på.
    Keep up the good work mate! Vi ‘ses’ nästa år.
    Kram Catrine

Kommentera

