Är det min födelsedag eller?

En toppendag är snart slut. Måste vända allt nu känner jag. Bli mer positiv. Tänka att tanden inte får knäcka mig och att vad är några svimningar hos tandläkaren?

Jag menar, imorgon är det fredag och vi ska äta kräftor. Idag har jag klippt mig, färgat håret OCH ätit glass istället för middag. Vad är det med mig? Tror jag att jag fyller år eller?

Och så kallar en bloggläsare mig för tråkig. Vad begär man? Jag är ju som en hel födelsedagsfest. Och detta på en helt vanlig torsdag i februari.

Och så funderar jag på om vi skulle ta och åka en liten sväng på utflykt på lördag.

Herre gud.

Snart får jag lugna ner mig.

2 thoughts on “Är det min födelsedag eller?

  1. Åååå vad mysig med utflykt! Alldeles för sällan jag åker på utflykt:( Ska bli kul att läsa om din:)
    Tycker heller inte att du är tråkig,älskar dina inlägg och ditt sätt att skriva!

Kommentera

