Det är inte mitt fel

Skyll inte på mig. Det säger jag er. För det är inte mitt fel.

Idag hade jag tänkt blogga och visa bilder. Roliga och snygga bilder plåtade i mitt oerhört glammiga liv.

Men så var jag tvungen att göra en läxa som jag fått av mina kollegor.

De har tvingat mig att se den där serien på SVT om de som gift sig vid första ögonkastet.

Mina kollegor sa att det verkligen är en serie för mig och att jag verkligen missat något.

Jösses så rätt de hade och så väl de känner mig.

Jag har inte sett hur det slutar. Men det ska jag se till att göra snart.

Oerhört spännande. Och intressant.

Kommentera

