Rimligt?

Jag visade en väska jag drömt om, från Åhléns, för min syrra. På nätet. Via mail. Hon sa ”Jag köper den åt dig om du vill”. 

Ty gott om Åhléns är det ont om där jag bor. 

Jag skrev ”Tack”. Och hon köpte. 

Jag kom sen på att jag visade henne fel väska. Rätt färg, fel väska. Hon frågade ”Ska jag byta” och jag sa, ”Nej. Det behöver du inte. Jag står mitt kast. Det var REA. Jag visade fel. Du köpte rätt!”.

Detta var igår. 

För några timmar sen (dvs idag) kom sen ett sms. ”Jaha, jag hade visst köpt väskan du egentligen ville ha. Hahahaha!”

Och så en bild. På rätt väska. Den jag ville ha. Den jag inte visade bild på. 

Hon svär på att hon inte bytt. 

Men allvarligt?!?! Händer sånt här på riktigt?!!

2 thoughts on “Rimligt?

Kommentera

