Fantastiskt bra och trevlig reklam

Förra sommaren bodde jag och min man några nätter på Hotell Granen i Åre. Vi trivdes som bara den där. Otroligt fint hotell och väldigt trevlig personal. Ett favoritställe blev det. Och vi längtar ofta tillbaka dit.

Som om de inte hade nog med poäng hos oss så fick vi en hälsning från dem för ett litet tag sen.

Sanslöst bra reklam. Såklart att jag förstår att de skickar såna här till många fler än till oss, men ändå. Så himla trevligt. Jag la mig platt.

Sånt här faller jag för.

En miljard med poäng till Granen som redan låg väldigt högt upp min bästa-lista.

One thought on “Fantastiskt bra och trevlig reklam

Kommentera

