Vet ni hur man gör?

En kollega och jag ska byta låtlistor på torsdag. En fin sommarpresent vi vill ge varandra. 

Vi bestämde detta för länge sen och funderade länge på hur många låtar vi skulle ha. Efter mycket kalkylerande och grubblande kom vi fram till 52. 

52 av våra bästa låtar ska vi ge varandra. 

Jag har problem. Min lista är 63 låtar lång och jag kan inte förstå hur jag ska kunna ta bort 11 låtar från min så fullkomliga och enastående lista. 

Det här är inte en lista. Det här är Listan. 

Nu undrar vi bara, jag och kollegan, hur man skickar listorna till varandra.

Vi använder Spotify. 

Visst kan man maila över listorna till varandra? Men hur gör man?

One thought on “Vet ni hur man gör?

Kommentera

