Framtiden

Jag funderar ju mycket på bloggen. Inte som i ”Blogg or no blogg”. Utan mer ”Ok! Blogg. Vart ska vi?”.

Jag har ju länge haft en dröm om att komma på en smart idé och använda bloggen till det skitsmarta. 

Men den där idén vill liksom inte dyka upp. 

Men så i natt. Då drömde jag om att jag kom på världens bästa bloggidé. Jag jublade, gjorde volter och var överlycklig. 

När jag vaknade var jag lika lycklig. Och peppad. Och stod liksom i startblocken. 

Bara ett problem. 

Jag kan inte minnas vad det var för idé. 

Typiskt. 

Igår, i vaket tillstånd, i vakna livet, tänkte jag på att starta en bloppis. Mest för att kunna finansiera köpet av en handväska jag vill ha men egentligen inte behöver. Mer än mentalt. 

Men bloppis?! Tyckte jag att det var en så bra idé att jag slog volter över det?

Bloppis är jättebra. Men kom igen, lite bättre kan jag väl?

One thought on “Framtiden

Kommentera

