Ännu fler

Jag fick begär. Och var tvungen att göra fler sjalar. Och som tur fick jag två önskemål. Två önskningar att uppfylla. En rosa och en grå.

De har egentligen varit klara ett tag. Men jag har inte orkat fästa trådarna. Mycket märkligt det där. Att virka en hel sjal är en baggis. Att fästa trådarna är tio gånger jobbigare än att virka hela sjalen.

Så kan det vara. Men nu är de klara och kan fara iväg till sina ägare.

Här får de även sällskap av min gröna.

Mönstret hittar ni här.

Garnet heter Tilda och kommer från Svarta Fåret.

De färgerna jag har använt:

One thought on “Ännu fler

Kommentera

