Black Friday på er alla

Hej!

Jag hade mina föraningar om att det skulle bli diskussioner. Och jag hade så rätt. Mail, sms och kommentarer. (Dock ej glåpord tack och lov!)

Så nu vill jag reda ut detta en gång för alla. 

Eilert som jag delar kontor med, han är INTE en låtsaskompis. Han finns på riktigt. Det var ju inte ens jag som träffade honom först. Han hittade till mig via en anonym kamrat. Han blev väl typ vräkt från sitt förra ställe. Det blev väl typ ohållbart kan jag tänka mig. Han är ju rätt svinig. Så nu delar han kontor med mig. 

Men låtsas är han inte. Han finns. Lika mycket som du och jag. 

Kanske till och med mer än jag. Skulle han läsa min blogg skulle han nog skrika ”NI KAN VA LÅTSAS!!!” till oss. För sån är han. 

Så. Nu är det urätt. 

Kram på er. Black Friday till oss alla. Och glad adventshelg. 

Kommentera

