Snart kommer det en leverans

Jag tänker ibland att rätt som det är borde det hända. Att någon av er dyker upp på mitt jobb. Inte för att hälsa på mig, utan för att våra vägar borde mötas av en slump någon gång. 

På mitt jobb gör vi möbler. Som många har på sina jobb.

Och i torsdags såg jag en order där en av er stod som beställare. 

Så någon av er har en möbel att vänta. Den kommer i mitten av januari. Eller går från fabriken den 12:e som vi säger. 

Jag tänkte skriva en hälsning på orderbekräftelsen, men jag vågade inte. 

Men det är kul när vägar möts. 

Eva, jag hoppas att du blir glad för din nya jobbmöbel. Det är en fin möbel du får av din arbetsgivare. Hoppas att ni ska trivas ihop. 

One thought on “Snart kommer det en leverans

  1. Men så himla roligt ändå. Visst är världen liten. Du borde skriva en fin hälsning nästa gång, det är ju jättekul ju!

Kommentera

