Kicken

Jag borde väl skriva om julen. Och visa bilder från den. Men det har jag exakt NOLL lust med. Så det hoppar jag över. Med glada hoppsasteg. Iallafall för nu. Sen kanske jag har lust. Man får se. 

Nu tänker jag istället skriva ett brev till mig själv. 

Det kommer här. 

”Hej snyggo!

Vad bra att du såg Olof Röhlander på TV i morse. Och hörde att han sa att en njutning kan vara att göra en läskig sak och njuta av känslan som kommer efteråt. 

Så det var ju bra att du redan en minut senare gjorde just en läskig sak. Och nu sitter du här och dricker kaffe och gör figh five med dig själv i själen. 

Låt 2016 bli året när du gör de läskiga grejerna. Ta ett djupt andetag och fortsätt i samma takt. Det lönar sig. Varje gång. 

Well done. Du äger.”

One thought on “Kicken

Kommentera

