After work

Jag har råkat göra två pinsamma saker ikväll. Ingen, jag repeterar INGEN, av sakerna, orkar jag skämmas för. 

Ett. 

Idol-Martin (Almgren) råkade vara på samma plats som jag. Vi.  Kanske den Idol-deltagaren jag spenderat mest pengar på. Genom att rösta. Jag gick fram. Skakade hand. Blev röd i ansiktet. Sa nått snällt. Han blev glad. Och lika röd. Han sa tack. Och jag tror han blev glad. Han var trevlig. Jag var lite rörd. Och hjärtlig. 

Två. 

Skulle göra mig rolig. Skicka sms. Från bussen. Där jag sitter nu. 

Det är jag. Och 25 ungdomar. Jag  fotade. Blixten råkade vara på. Det blixtrade  till. Någon sekund. 

24,5 ungdomar suckade. Rakt ut. Högt. Någon sa ”mäh!”.

Ursäkta mig. Jag är 40+. Jag har inte kontroll på blixtrar och känslor. Jag har nästan ingen kontroll. Alls. 

Ursäkta. 

Men vad KUL jag har haft. Superkul. 

  

2 thoughts on “After work

  1. Haha men det med blixten var ju ändå roligt, du är så roligt!
    Och du är så fin, tänk vad bra att våga säga snälla saker och inte bara tänka det. Det kan ju egentligen aldirg bli för många snälla och bra saker. Heja dig!

Kommentera

