En helg sådär

Vi var borta i helgen. Njutbart. Att få åka bort från flyttkartonger och sitta vid ett ordentligt matbord och utan att behöva spara på glasen. Ja, för där vi var fanns fler glas än två.

Det stod födelsedag på schemat och vi fick god mat och en fantastisk tårta som var gjord av chokladkaka och mousse.

På kvällen åt vi hamburgare som var så goda så man ville ringa pressen och be dem komma. Jag försökte göra snyggt på min… tallrik/bricka/planka, men grisade till det och allt blev lite sabbat. Men gott var det. Och ni ser ju att jag kan göra det bästa kombon. Jag har tre sorters bea i min kopp. Bara en sån sak.

Ja, jag gillar coleslaw.

Nått annat jag gillar är en kille i familjen som vi var hos. Vi hade väldigt kul tillsammans. Vi lekte ”du kan inte ta min skitlånga pinne” och ”försök att fånga mig när jag röjer runt på gräsmattan och stannar till ibland och gräver en grop, men bara tills du kommer för då springer jag igen”.

Och vi lekte även ”vad glor du på”.

En faaantastisk helg. Tack för det Familjen.

2 thoughts on “En helg sådär

  1. Vad skönt för er att få åka iväg från flyttkaoset.ser ut som om ni hade en toppenhelg! 🙂 kram!

Kommentera

