Ljudbok i mobilen?

Hej!

(Är det normalt att börja ett blogginlägg med ”Hej!”?)

Jo, jag undrar om någon av er kan tipsa om en bra sån där betaltjänst för ljudböcker som man kan ha i sin mobil. Det finns väl typ Storytel och Nextory och sånt.

Har ni någon erfarenhet? Jag vill inte betala mer än typ 100 kr per månad. På Nextory får man inte tillgång till nyheter om man bara (?) betalar 99 kr. Men hur gamla böcker får man tillgång till då? De som gavs ut före 1987?

Är det någon som är medlem och får bonus om ni värvar en vän? I så fall kan ni gärna berätta det. Jag hjälper gärna till att ge någon en bonus om det passar.

Vill ni inte höra av er i kommentarsfältet så är min mailadress susanne.undersolen(SNABEL-A)gmail.com. Fast @ istället för (SNABEL-A). Men ni är ju übersmarta, så det förstår ni ju.

3 thoughts on “Ljudbok i mobilen?

  1. Jag har storytel 169kr å lyssnar mkt i perioder speciellt nu på sommaren. Men dom har 14 dagar testa på. Det borde väl den andra oxå ha så kan du testa

  2. Jag kör Bookbeat nu, superbra utbud. Det är dyrare än din budget, 169:- i månaden så skitdyrt jag veeeet. Men jag kunde testa en månad gratis med kampanjkoden fredagspodden. Ska se om jag kan ”värva” så du får nån schysst deal men jag tror knappast det. Två veckors provapåtid har de iaf.

Kommentera

