B, L, O, S-S-A…

Åh! Nu fick jag äntligen veta! Nu vet jag vad som är årets Blossa! Tack min snälla kompis Malin som hållit mig informerad så fort det hörts ett minst litet knyst från Blossa-fabriken. Vilket engagemang. Tack!

Jag har ju längtat efter lakrits-Blossa sen de började med sina årgångsglöggar, men varje år har jag blivit lite besviken. Eller ja, vissa år positivt överraskad, vissa år förvånad och vissa år… ja… vad säger man i år?

Kråkbär!?!

Men ändå. Snyggaste flaskan på länge. Passar jättebra i mitt vardagsrum.

Det återstår att se vad den smakar och om det är gott eller inte. Och tills dess kommer jag fortsätta att favorisera saffransglöggen 2010. Och dalahästen 2013.

Om du är nördig som jag, vilken är din favorit?

2 thoughts on “B, L, O, S-S-A…

Kommentera

