Härmapiga sladdhållare

Var inne på Designtorget härom dagen. Med några av mina kollegor. En kollega ropade på mig och sa att hon hittat något som hon trodde att jag ville ha. Och hon hade så rätt. Hon hade hittat en sladdhållare.

Men eftersom jag är en härmapa av rang så tänkte jag i nästa sekund att en sån kan jag nog göra själv.

Och det kunde jag. Till och med två kunde jag göra.

Lätt som en plätt och snabbt som sjutton. Det som tog tid vad att sy fast tryckknapparna. Och det tog väl cirka fem minuter per hållare.

Jag kommer att göra fler. Jag tänker att det är en bra present.

Kanske kan jag även göra en virkad variant?

2 thoughts on “Härmapiga sladdhållare

Kommentera

