The Hoodie

Jag hittade ett mönster för ett tag sen. Som jag inte kunde motstå. På The Hoodies. Så jag köpte mönstret och virkade henne av restgarner som jag hittade hemma.

Hon är ett riktigt fuskjobb. Håret är inte klart under luvan och luvan är på grund av detta fastsydd. Och det håret som syns ska inte alls se ut som det gör.

Jag är nöjd med hur hon ser ut men missnöjd med hur mycket jag har slarvat. Men jag måste göra klart mina grejer som jag påbörjat har jag ju bestämt. Så hon blev slarvig.

Ovärdigt. Men så får det bli ibland.

Virkad av restgarner av Tilda från Svarta Fåret.

2 thoughts on “The Hoodie

Kommentera

