Nu tänker jag lite såhär

Nu sitter jag här och tänker lite såhär. Att jag kanske skulle ge mig tusen på att lägga upp ett inlägg varje dag i december.

Det tror jag att jag skulle må bra av.

Och jag tror inte att det kan skada någon annan heller.

Så jag börjar nu. För det måste jag ju. Annars skulle jag sabba det den första dagen.

Det vore lite typiskt mig.

Typiskt mig är också att dra igång saker. Som jag sen får problem att hålla. Men lite småproblem då och då tror jag att man kan må bra av. Lite friktion.

Egentligen drömmer jag om att skriva en ny julkalender. Men det vore kanske lite magstarkt, även för mig, att dra igång det samma dag som det ska börja.

Men detta är i alla fall något.

Eller det kan bli något.

Välkommen till mitt december.

Kommentera

