En hyllning

Alla som har träffat mig längre än tio minuter vet att Carola är min stora idol. Helt klart dyrkade jag henne mer när jag var yngre, men hon är och förblir en stor idol.

Det är härligt att ha en idol som man alltid gillar. Har du det också?

Men även om hon är min stora favorit så hade jag lyckats missa att hon kommit ut med en julbok. Det såg jag plötsligt en morgon när jag kollade på något morgonprogram på TV. Jag kastade mig ut på nätet och köpte den direkt.

Det är en väldigt fin bok med mycket att läsa och frestas av. Det är godis och pyssel och mat om vart annat. Superfin julbok. Jag bestämde mig för att den i år får ersätta alla de jultidningar (Amelia Jul och såna…) som jag brukar köpa. Och som ändå ofta gör mig lite besviken.

En superfin bok. Massor av härliga grejer att inspireras av! Oavsett om man är ett obotligt Carola-fan eller inte.

 

One thought on “En hyllning

  1. Ja vad besviken jag blev på de två jultidningar jag köpte :-/ Pinterest räcker ju bra mycket längre…

    Två ständiga idoler, Marie Fredriksson och Anja Pärsson. ❤️
    Kram!

Kommentera

