Glad lucia till dig

Vill önska dig en fin luciadag. Har du några luciatraditioner?

Vi brukar försöka se lusseprogrammet i SVT och så är det viktigt med glögg, pepparkakor och lussebulle. Men jag borde fira mer för jag tycker att det är otroligt fint med lucia. Skulle vilja gå på någon form av konsert. Får skärpa mig nästa år för i år blir det inget sånt. Det borde jag tänkt på tidigare.

Men här kommer lite lussegrejer jag har gjort. Virkat och ritat.

Glad lucia till dig.


Det var vansinnigt länge sen jag gjorde pixelgrafiken. Men oj så roligt det vara att göra den. De är från hemsidans tid. När jag kunde HTML och sånt. Det var tider det.

2 thoughts on “Glad lucia till dig

  1. Men herre min je vilken talang du har! Sååå fina! Älskar oxå lucia och vill kika på SVT eller ännu hellre på riktigt på jobbet. Eller om jag får önska så vill jag allra helst vara med på förskola/skola. Inget slår ett luciatåg med barn. 😍

Kommentera

