Årets sista

Det är årets sista dag och jag tycker att allt känns bra. Vi varvar Bo Kaspers med BAO här och gjorde ett spontaninköp gånger två idag. Vaknar man tidigt kan man hamna i ett köpcenter man i vanliga fall ratar. 

”Hej” sa jag och köpte ett sjukt spel och en ryggsäck. Sen tog jag två flaskor bubbel under armen och gick till bilen. 

I bilen messade våra grann-vänner 200 meter bort och undrade om vi kunde styra om kajutan och planera om och istället fira in nyåret hemma hos dem. 

Att vi kan!!!

Styra om är vår bästa gren. 

I alla fall när det finns vänner i målhamnen. 

Jag vill tacka dig för i år och hoppas att du är med mig nästa år också. 

Nu spelar Lundell ”Rött” i högtalarna och min man spelar elgitarr. 

Livet. 

Tack för i år hälsar jag och nya ryggan och en påse dillchips och ett vidrigt (tror jag) spel. (Jelly Bean. BeanBoozled. Eller vad det heter). 

Hoppas att du får en jättefin nyårsafton och ett fantastiskt nytt år. Och så önskar jag att du och jag hörs även då. 

Gott Nytt År. 

One thought on “Årets sista

Kommentera

