Intet nytt under solen

Min första hemsida. Den hette ju Under solen. Jag äger fortfarande en domän. undersolen.se. Det händer inte mycket där. Men jag kan ändå inte säga upp den. Den måste liksom finnas. På nått sätt. Ifall jag blir sugen på att börja knacka kod igen.

Som om jag skulle kunna komma ihåg hur man gjorde.

Men ändå.

Intet nytt under solen.

Skrev hon med TVn på i bakgrunden. Med just filmen på. Den där härliga. Och nu såg jag att filmen fyller 20 år nästa år. Då tänker jag att jag har funnits på nätet i 20 år också. Det är ju fantastiskt.

Intet nytt under solen.

Därför vill jag visa er två nya sjalar. Nya färger men gammalt mönster. Beprövat.

Jag gillar beprövat.

De här två sjalarna var en beställning från två kollegor.

Och som vanligt. Mönstret hittar man här, garnet hittar man här. Och jag har använt virknål 3½.

Och här är de andra färgerna som jag har gjort sjalar i.

2 thoughts on “Intet nytt under solen

  1. Wow, 20 år! Det är ju nästan galet.
    Tänk vad mycket du gjort, du är så kreativ och grym! (Ja grym som i bra då, inget annat).
    Heja dig!
    Ha en fin lördag!
    Kram

  2. Hehehe, jag har också kvar min gamla hemsida, tänker precis som du!! 😀 Och så har jag flera små (och större) grejer som jag köpt av dig genom åren. Känns så himla trevligt! Och ett fint brev som du skickade med en av grejerna (eller brev och brev, det var ett litet fint handskrivet papper där du tackade för att jag beställt typ, vi känner ju faktiskt inte varandra) använder jag som bokmärke eftersom det är så fint skrivet (du textar fantastiskt!!). Uppskattar de där små grejerna i livet 🙂 Vet inte hur länge jag har hängt här, men kanske nästan lika många år 😀 Tack för en härlig blogg!!!

Kommentera

